Sedaa60 evet canım, ama haftasonuydu tabi mesaisi olmadığı içinde gelmemis olabilir. Ben ilhan beyin kendisine rica etmiştim çok iyi bizim aramız, çok severiz kendisini eşimde bende. Bide yoğun yani baya baya. Kişilik olarak bilgi olarak tokatta en ust seviye diyebilirim. Ben sadece dogum sonrası gelmedi diye soyledim ama dediğim gibi hafta sonuydu yani