Azrasebile Kızım a hamileyken başladım ilknur hanım a gitmeye şuan ikinci bebeğime 11 haftalık hamileyim yine ilknur hanım a gidiyorum 🥰
Tahaninannesiii Azrasebile demek ki memnun kaldiniz, biz de memnun kaldik bir kez gitmemize ragmen ama insan dogum zamani gelmeden de yorum yapmak istemiyor, korkuyorum biraz 😅😅 ve hayırlı olsun insallah ikinciyi de saglikli bir sekilde kollariniza alirsiniz🌸
Azrasebile Tahaninannesiii ben çok memnun kaldım kızımda doğumda bile çok motive etti yasakların yeni başladığı zamandı ve eşimi bile aldı yanıma destek olması için ☺️ Tatlı dili Güler yüzü gerçekten kendisine bağlıyor ☺️