Tahaninannesiii Hanımlar selam, Sakarya da Dr. Ilknur Gezgin Kuscu bilenleriniz var mi? Memnun musunuz?
Susu123 Tahaninannesiii kuzenim kadın doğum ilaç mümessili önermişti . Annem rahim ameliyatı oldu gayet başarılı. İstediğimiz zaman ulaşabiliyoruz. Beyhekim hastanesinde sevilay hanım var benim doktorum o. Öneririm onuda
Seyma_ck Tahaninannesiii Ben 21.haftaya kadar kendisine takipliydim memnundum da.Ama özel klinik açtı hastaneden gitti.Ben hastaneye bağlı bir doktora gitmeyi tercih ettiğim için kendisiyle yola devam etmeme kararı aldım yoksa iyi bir doktor.Yine medarda Fatma neşe Çakmakçı ya da adatıpta Meryem kumbaşlı da iyi doktorlardan diye duydum.Fatma neşe ye iki arkadaşım gidiyor gayet memnunlar
Tahaninannesiii Susu123 ilknur hanima gittim simdilik güzel oldu, konuşması ilgisi memnun kaldim tesekkur ederim
Tahaninannesiii Seyma_ck ben de Meryem hanıma gidecektim aslında ama bir kac kisi sezaryen doğuma daha sicak bakan doktorlardan falan dediler bende baska bir doktor arastirdim, Ilknur hanima gittim
Uzay1907 Medar Ertan Zan hocaya gidiyorum oldukça memnunum. Beyhekim hastanesinin danışma kısmında çalışanlar yüzünden sevilay hanıma gitmekten vazgeçtim böyle saçma çalışma stili olamaz.
Damlakaraduman Merhabalar adatıp Hastanesi’nde Meryem kumbaşlı ya gidiyorum çok iyi bir doktor kendisi
Seyma_ck Tahaninannesiii aa ben hiç öyle bir şey duymadım hakkında ama sezaryen yanlısı olması düşündürücü tabi
Tahaninannesiii Seyma_ck ben de yakınımdan duyunca baska doktor arayayim en iyisi dedim, ilac alerjim var sezaryen dogum beni cok korkutuyor tabi hakkimizda hayirlisi sezaryen olmak zorunda kalirsam da yapacak bir sey yok, saglikli olalim da onemli olan bu
Seyma_ck Tahaninannesiii geçmiş olsun sağlıkla kavuşun inşallah.Sakarya da normal doğum yanlısı sevilay hanım var ama çoğu kişi tavırlarından memnun değil ssvd yaptırdığı için anladığım kadarıyla sezaryen yapıp normal doğurmak isteyen hastalara ekstra ilgili.
Melekprenses Tahaninannesiii bende meryem hanıma başladım daha yeni benim zorunlu sezaryen olacak önceki bebeğim sezaryen olduğu içim. Benim de ağrı kesici alerjim var zor oluyor doğum sonrası ama mecbur katlanıyorum. İlk gece zor geçiyor
Tahaninannesiii Seyma_ck amin insallah, yani ilknur hanimda guzel yaklasti baya iyi konustuk bir sıkıntı olmadikca ona devam ederim sanirim
Tahaninannesiii Melekprenses hangi ilaclara karsi peki, ve ne ilac verdiler sonrasinda cok merak ediyorum
Melekprenses Tahaninannesiii benim ağrı kesici ye karşı normale göre daha hafif olanı vurdular bana doğum sonrası
Tahaninannesiii Melekprenses anladim.. gecmis olsun, daha iyi olursunuz insallah bana da dua edin 🌸 ilac alerjisi cok zor bir durum
Tahaninannesiii Melekprenses melox hariç tum agri kesicilere alerjim var parol gibi daha hafif ilaclara da var