Canım merhaba 2 kez tup bebek denemem oldu. Ikisinde de 5.gun 5aa kalitede tek embriyo transfer edildi.Ilkinde 9.gun kan verdim 2 cıktı 12.gun tekrar kan verdim 0.1 cıktı negatifti malesef , 2.transferimde 12.gün 948 cıktı sonrasında katlandı suan 7 haftalık hamileyim. Bende malesef ilk denememde değerim artmadı ve 10 gun icinde adet olmuştum.Insallah senin katlanır. 🤲