mervetemellll Minikpirincim 32 haftalikken 1900 kiloydu suan ne kadar olmus bilemiyorum suan 35. Haftadayiz 🙄🙄🙄
Ozgeahmet Minikpirincim 35 haftalıkken gitmiştim 15 kilo almışım bebişim 2600 en son çok kilo alıyorum doymak bilmiyorum desem yeridir doktorum alma artık diyo ama elimde değil 🤦🏻♀️😃
Melikek 34+0da 2830du kilosu boyu da 50cmdi. Haftaya cuma 36+0da tekrar kontrolümüz var bakalim ne olucak😇 vajinamda çok ağrı hissediyorum ben de. Bir de yürüyüşe çıkınca çok baskı ve kasiklarimda ağrı oluyo
NagihanKaptanAkgn Minikpirincim bende 37.haftamdayim en son 35haftalikken gitmiştim pazartesi kontrolüm var . 8kilo aldım bebeğimde 2.850idi😊 artık kasılmalarım. Çoğaldı bel agrilarim çok şiddetli
MasalEce Burcinismailoglu bilmiyorum ama kasılma tarzında oluyor hareket ederken bacağımı ayırarak yürüme hissi doğuyor sende de öyle mi
Busra011 Günaydın 35+3 olduk 🤗 7 kilo aldım bebeğim 33+0 ken 2275 43 cm fi şimdi büyümüştür vücudumda çok ağırlık olduğunu hissediyorum 😊🤰
didemm Nuranaliayaz1 biz doktordan geldik bile ❤️ her sey yolunda cok sukur boyunu soylemedi bu sefer ama 3100gr olmus bizim hanfendi 😄
Gulnar94 Minikpirincim ayniyiz canim bende 34+5 im sik sik idrara cikma ( mide agrisi kasik agrisi yorgunluk bebegin kafasi donmus sanki cikacak gibi( dayanamiyorum
Nuranaliayaz1 didemm canım benim kızda tam 3100 olmuş 😊 boyuda 49 dedi sezeryan tarihide aldık 12 eylül 😍
Melikek Ben de az once doktordan geldim. Boyumuz 50.45 cm kilomuz 3190gr olmuş. 35+2yiz. Ilk defa nstye de girdik bugün. Ona da normal dedi doktorumuz.
Burcinismailoglu Melikek maşallah kilosu çok iyimiş 😊 ben en son 32 haftalıkken gittiğimde 1900 demişti doktor. 3 haftada ne kadar almıştır ki 😔