Tgbpoyraz evet dikerken hissediliyor ama çok değil yanma gibi oluyor ama dogum masasına aldıklarında illaki uyusturuyorlar canım kesi atmadan önce. Hatta senin o bölgede açılıp açılma olmamasına bakmaksızın devlet hastaneleri kesiyor direkt yırtılma olmasın diye yani eğer devlet hastanesinde olduysa sen çatala çıkar çıkmaz o iğneyi vurmuşlardır sana ben mesela kestiklerini makası kenara koyunca fark ettim sonra da ıkın dedi zaten ebe