Tuba-84 Bebekannesii1 Dr bana yapalirsin son nefesine kadar ikın dedi sakın yapacam mı diye tedirgin olma ıkınmaya odaklan eğer ıkınamazsan doğum çok zorlaşır zaten o an gelince bişey düşünmüyorsun can havliyle
Zuleyy Gözyaşı, kusma, ter,çiş,dışkı bunlar cıkmazda 6. Olan şey cocukta çıkmıyor. İnan o an dışkımı kusmamı vs umrunda olmuyor cannının derdine düşüyosun zaten ebeler vs pek takmıo böyle seyleri hergün karsılastıkları icin
Beno Bebekannesii1 amaan bir an önce doğurmaya bakarım bende normal istiyorum valla hiçte umurumda olmaz 😂
Zuleyy Teusa nefesini tutuyosun ıkınma anında o an acı hissetmiyorsun kendini kastıgın icin ama nefesinin cok güzel ayarlaman lazım doktorun ebeler ne diyosa onu yapman lazım
Hazal_kubra12 Bebekannesii1 2 norml doğum yaptım üçüncüye hamileyim öyle bi sıkıntı yok lavman yapiyolar doğumdan önce aynı buyyk tuvaletin geliyo gibi oluyo ama bebek geliyo
Bebekannesii1 @Tgbpoyraz korkuyorum düşünmeden duramıyorum valla neden bu kadar korkuyorum bilmiyorum da 😂
Tgbpoyraz Bebekannesii1 amaan boşver koyver gitsin 😂 bunu önemseyen doktor lavma yapar garantiye alır😁🤷🏼♀️
Tgbpoyraz haklisinesracim bende çok çektim kabızlıktan çatlakta oldum doğumla eşdeğer kesinlikle o yaşadığım şey hak veriyorum ama uyuşturma derken nasıl uyuşturuluyo onu anlayamadım bi dopum yaptım uyuşturulma falan olmadı kesi yapılırken fln
haklisinesracim Tgbpoyraz dogum masasına aldıkları zaman iğne yapıyorlar bacaktan dkgum kesisi hissedilmiyor çocuğun çıktığını bile net hissetmiyor insan uyustuğu için
SutlacimiYedimmiBen haklisinesracim o bacaktan yapılan igne kas gevşetici doğururken kasilmayalim diye kesi için vulvaya vajina etrafına igne yapılıyor
Serapcemre Bebekannesii1 benm arkadaşım hem sıçmış hem işemiş😆ben yapmadım ama olablıyot bu durumlar doktorlar normal karsılıyor ama dogumda acı cekerken sıçtm mı die düşünmezsın bence😃dogum bitti ben işedim mi dedm megerse bebeğin suyuymuş
haklisinesracim Tgbpoyraz öyle bir şey olamaz canım iğneyi yapmadan vajinaya kesi atmıyorlar. Sen keserlerken çok mu acı hissettin
Tgbpoyraz haklisinesracim evet tam kendimi kaybetmiştim artık bebeğin kafası çıkmıyodu patlıycak gibiydim ki makasın acıyla nerde olduğumun farkında vardım bebek çıktıktan sonra o iğne yapıldı bana dikişler için ama uyuşma sadece dış kısımda oldu dikilirken de çok acı çektim neden uyuşturmuyosunuz diye sordum iç kısım uyuşmaz dediler
Elif9292 Ezgialp allahim sesli güldüm buna banada tendürdiyot siktiklarinda dedim beni direk burda yikayip cikarcak heralde bacaklarim yikandi onunla resmen 🤣🤣🤣
Deletedmom627372 Bebekannesii1 çıksa da sorun değil canım ama çıkmaz bence lavman yapıyolar çünkü içinde hiç bişey kalmıyo 😂
haklisinesracim Tgbpoyraz evet dikerken hissediliyor ama çok değil yanma gibi oluyor ama dogum masasına aldıklarında illaki uyusturuyorlar canım kesi atmadan önce. Hatta senin o bölgede açılıp açılma olmamasına bakmaksızın devlet hastaneleri kesiyor direkt yırtılma olmasın diye yani eğer devlet hastanesinde olduysa sen çatala çıkar çıkmaz o iğneyi vurmuşlardır sana ben mesela kestiklerini makası kenara koyunca fark ettim sonra da ıkın dedi zaten ebe