eylulummmm bende 29 haftalığım, malum kış olduğu için kazak falan, kat kat giyiniyorum ve neredeyse hiç belli olmuyo, yani saklamak istesem doğuma kadar saklayabilirdim gibime geliyor artık 🤪 valla kocaman göbeği olan hamilelere imrenerek bakıyorum, doğuma ne kaldı ki ne zaman çıkacak bu göbek diyorum 😅 hamilelik bitti bitecek hiç söyle göbeğimi önüme katıp yürüyemedim 🤪