MKES Bn iki gun once gratisten bio oil aldm 35 tl watsonsda 59.99 ama bnm bi arkadas migrostan 15 tlye almis tabi bn bulamadm😏
Dsa Cigdembakar bende alıyım bari... peki kesip hemen sürüp çöpe mi atıyorsunuz yoksa kalanı saklıyormusunuz? Azım çıkıyor yani onu demek istedim 🙊 Bitkilerden hiç anlamam
Cigdembakar Dsa kesip ortadan ayırın karnınıza direk sürün jöle gibi bi kıvamı var zatn suyu bitnce kuruyo içi sıkarsanz yine çıkıyor
Melisasa bsrervam eczaneden mi alıyorsunuz acaba ? Ben 15 haftalığım şu an çatlak olmadı henüz ama korkuyorum belli olmuyo çünkü ne zaman çatlakların oluşacağı o yüzden artık başlamak istiyorum
Melisasa Ben şu an 4.ayımdayım fakat hamilelikte kokulara karşı hassasiyetim oldu şu zamana kadar az da olsa halen rahatsız oldugum kokular var bunlarda kişisel bakım ürünleri oluyor genelde.Bio oil herkes önermiş kokusu var mı acaba ? 🙄
bsrervam Melisasa Ben 13 haftalik gebeyim eczaneden aldim canım internettede satılıyor ama sahte olur diye eczaneden aldim ben 200 ml ablam kullandi benim bir tane catlagi olmadı onun tavsiyesi uzerine aldim cok memnunum simdilik
sevilayumitozdemir Melisasa dermokil xtreme vücut losyonu almıştı ablam bana eczacı kendisi ama o kadar memnunum ki anlatamam bir tane çatlağım yok 6 aylık olduk bile , fiyatı galiba 25 lira civarı bütün vücuduma uyguluyorum ve hep nemli kalıyor gerilme bile olmuyor
sevilayumitozdemir Melisasa Yok normal krem gibi yapısı , kokusu var ama o kadar hafif ki normal yüzüme makyaj öncesi bile sürüyorum çok güzel tavsiye ederim 😊 ve benim cildin çok kuru olmasına rağmen hiç çatlak olmadı 😊
Cigdembakar Mrthtc aleovera bitkisi çatlak ktemi yerine kullnıyorm bn çok memnunum kaşıntımı kızarklıkları felanda geçiriyo
Asena Melisasa ben lierac kullanıyorum bunun yanında badem kakao ve kayısı yağını karıştırıp sürüyorum 24+3 günlük hamileyim çok şükür karnımda yok ama göğüslerimde çatlamalar oldu maalesef yapacak birşey yok eğer çatlıyacaksa her türlü çatlıyor kremler işte nemli tutmaya ve daha az acımasıyla daha az kaşınmasına yardımcı oluyor 😂😂