Canım ben badem kakao vs yağı kullandım koktu ardından bebe yağına geçtim .. şimdi bio oil kullanıyorum . En başından beri bunu kullansam olurmuş. hiç gerek yokmuş başka şeye. Üstüm başım kirlenmiyor pis pis kokmuyor. Yağlar daha ucuz sanmıştım ama yanılmışım. Bio oil 2*60ml alsan 3 ay gider gibime geldi