Fatmayildzz bende 6 haftalık gebeyim keseyi gördüm bebeği göremedim hala ve lekelenmelerim var kızlar bazende ultrasonlar kaliteli olmaya biliyor düzgün bir doktor seçin kendinize 3 gündür neler cektigimi allah bilir günler geçmiyor düşük şğk riskim varmış benimde