Dün doktora gittim kesenin oluştuğunu fakat bebeğin görünmediğini söyledi. 6 haftalık gebelikte çoktan görünmesi gerektiğini söyledi. Haftaya bidaha gel alttan muayene edicem hala görünmezse gebeliği sonlandırıcaz dedi. Benimle aynı durumu yaşayıp ileriki haftalarda bebeğini gören oldu mu🥺