Egenin_Annesi1504 2li taramayi yaptırdım sonuc alicam ama randevu almam gerkmi yoksa gidince direk sonuç sırası alabiliyormuyum 🤔
Gamzeates Egenin_Annesi1504 ben de üçlü yaptırdım sonuclarım çıktı ama nasıl yapcam bilemedim randevu yok suan da hastahane de direkt gidip sonuc sırası verirler mi acaba
Semanurozgan Egenin_Annesi1504 sabah erkenden gidip sonuç sırası veya muayene olarak giriş yaptırabilirsiniz
Minikmucizem06 Egenin_Annesi1504 Canım Randevu alman gerekiyor yada sabah 7 buçukta sıra alman gerekiyo öğleden sonra gidersen vermezler sıra maalesef. Ben 2 li testi verir vermez 2 hafta sonraya hemen tekrar randevu almıştım.
BusraAltiok Gamzeates şehir hastanesinde mi yaptırdınız sonuçlar kaç günde en nabiza düştü e nabizda görünce doktora gideceğim de bi de üçlü den sonra ne var aceba yapılması gereken işlem olarak ?
Minikmucizem06 Egenin_Annesi1504 Valla canım sürekli bakman lazım MHRS üzerinden bildirim kurabilirsin açıldığında mesaj geliyor. Birde 10 günü geçtiyse eğer tekrar randevu alman gerekiyor. 10 gün içinde sonuc için gidilebilir belki onu arayıp sorabilirsin Hastaneyi.
Elifkbratkn Egenin_Annesi1504 merhaba Necati beyde yaptırdığınız tarama sonuçlarının dökümanlarını aldınız mı acaba ? Yani döküman şeklinde veriyorlar mı ? Doktorum özel de de , çok para vermemek için devlette yaptırıp sonuçlarımı doktoruma göndermek istiyorum
Egenin_Annesi1504 Elifkbratkn inanin daha gidemedim randevu yok ona cuma günü sabhtn gitmeyi planlyorum necati hoca gercektn iyi bi doktor tavsiye ederim
Soncul Egenin_Annesi1504 randevuyu beklerseniz aylar sürebilir ben bir aydan gazladır bakıyorum detaylı için yok
Soncul Egenin_Annesi1504 normal randevu alınıyo doktor yönlendiriyo bidaha gün alıyosun mhrs direk aradım sordum böyle söyledi
Egenin_Annesi1504 Soncul ben hastaneden aldm bundn önceki gebeligimde öyleydi yani siz bence boyle beklemyin haftaniz gecerse devlet almiyor da bakmiyorda gidin bence hastaneden alin ben 13 haftalikken aldm taa 13 nisana
Soncul Egenin_Annesi1504 şehir hastanesine ben hiç muayeneye gitmedim canım özele gidiyorum 1500 lira dediği için devlete baktırım dedim ama doktordan illa randevu almak gerekiyomus özellikle sordum o yüzden özelden gün aldım mecburen🤦🏼♀️