Tombulanne ben yaşıyordum alfamet verdi bide ecopirin 150mg başlattı tansiyonum düzene girdi. Senin perinatoloji takipli olman gerekiyor aslında kadın doğum ilgilenmiyor bu konuyla yapabilceğimiz bişi yok diyorlar perinatoloji ye gitmen lazm diyorlar. Ve 15 e çıkarsa ii değil tansiyonun gebelik zehirlenmesine yol açıyor korkutmak istemem ama yaşadığım için diyorum. Bendede 15.haftadan sonra çıktı tansiyon 20.haftada patlak verdi hastaneye yatırdılar 11 gün