asliu_ bende dün doktordaydım troitlerime kan idrar egk batın ultrason hepsi yapıldı ve gebelik tansiyonuymuş alfemet verdi sabah akşam 2 kere 1 hafta iç savah akşam tansiyon ölçümlerini gönder dedi. Hipertansiyona yatkınlığın var ailede varsa çıkar dedi bende var dedim ondan olabilir tuzdan uzak dur dedi bol su iç dedi. Allah hepimiz bebişlerini sağlıkla kucağımıza almak nasip etsin