ZeynepKeke teyzem ilk doğumunu normal, ikinciyi sezeryan yaptı. Normal doğumunda o kadar hastalandı ki, 12 sene sonra çocuğunun olmasına rağmen bebeğine yaklaşamadı acısından. Günlerce yerinden kalkamadı. Sezeryan doğumunda da tam aksine çok iyiydi. Hemen ayaklandı bebeğinin her şeyiyle kendi ilgilendi. Sanırım kişiden kişiye değişiyo doğum şeklinin iyiliği. Allah yardımcın olsun içini ferah tut. Psikolojini bozma bunları düşünerek😊