ZeynepKeke ilk kızıma muayene diye gittik 40+2 ydim.. o akşam mecburen sezaryen oldum.. apar topar olunca birksç saat içinde oldu bitti her şey.. kötü / iyi / nasıl olur diye düşünmeye fırsatım olmadı.. ama doğumdan 6 saat sonra ayağa kalktım.. bebeğimle kendim ilgilendim.. abartacak ağrım olmadı ki dr lar sürekli takip ediyor iğne yapılıyor ağrı kesici.. ve taburcu oldum.. eve gidince annem babam ve eşim bebeğimi yıkayacaktı, babam ve eşim beceremediği için annemle bebeğimi bile yıkadım şükürler olsun.. her şey güzel olacak diye geçir içinden ve Rabbimin anneleri/ o minik kuzuları ne kadar çoook sevdiğini düşün.. zorda bırakır mı hiç? 💗