Mustafa_mom canım 🤗😂 istemsizce içimden güldüm 😊 neden dersen çünkü şuan bilmiyorsun ama en kolay yer doğduğu an😊 senin kucağına veriliyor her şeyi unutuyorsun o an ki mutlulukla: Onsıra da dikişlerin atılıyor. Kesi yaparken de zaten sancın o kadar yüksek oluyor ki kesiyi düşeneceğini o an zannetmiyorum. 🤍 Annelik kolay değil gerçekten doğum anı çekilen sancılar bütün kemiklerinin kırılmasına eş değer Allah hepimize hayırlı doğumlar nasip etsin 🤲🏻