Mustafa_mom Hiç stres yapmayın , dikiş ve kesiden endişe ediyorsanız ve doğumdan sonra yanınızda yardımcı olacak birileri varsa sezaryen doğum yapın ben 8 yıl önce bana da bebeğime de bakacak kimsem olmadığı için normal doğum yaptım sağolsun eşim vardı ev işlerine yemeğe ama bebeğe korkusundan bakamaz diye düşündüm. Şu an yine hamileyim ve yine bakacak biri olsa sezaryen isterim ama yine eşimden başka kimsem yok 🙃 önemli olan sağlıkla bebeğinizi kucağınıza almanız doğum şeklinin çok önemi yok