Ozge3507 babymoomss diğer yerde de söylemiştim erken gebelik testinde benim çıktı 1 gün sonra kan yaptım 90 çıktı. Hatta bunların hepsini pazar günü yaptım. Adetimde 19 Şubat.
summer8 Ozge3507 ay inanmıyorum benim de 19 şubat 2 gün önce akşam yaptım tabiki negatif yarın sabah yapsam mı acaba???
summer8 Ozge3507 belirtleriniz var mı benim belim reglyken olduğu gibi ağrıyo ayakta duramıyorum çok. Bi de göğüslerim hassas akıntım fazlalaştı
Yasemin__ babymoomss evdeki testte adet öncesi çıkmaz canım benim 7 gün gecikmesine rağmen bugün yaptım silik çıktı yarın kan vermeye gidicem. Bekle biraz derim. Hayırlısı olsun Inşaallah 💕🤲🏻
Bfduam Yasemin__ ovulasyonla takip etmiş miydin yumurtlamanı yumurtlamanı? Ettiysen adete mi yakın oldu ki geç çıkmış bu kadar?
Asena17 babymoomss cikmaz kuzum ben 4 gun kala yaptim cikmadi 2 gun kala yaptim ama cok cokkk ince bi cizgiyle ogrendim
babymoomss Rbtnc bende adetten sonra gün aşırı değerlendirdim bakalım inşallah bende hamileyimdir 🙏🏻🌸
Rbtnc Bfduam adetim 5 6 gün vardı cnm bnm yaptığımda ama bn isteyerek yaptığım için yumurtlama gününde yaptım çok şükür oldu
Asena17 Bfduam 13 haziran da doktoruma gitmistim yumurtam sismisti 28 haziran da da cok silik cizgiyle ogrendim ne zaman yumurtalama oldu bilmiyorum
Yasemin__ Bfduam ovulasyon testi hiç kullnmadim adetim düzenli ne zaman yumutlama olacağını biliyorum bugünde test böyle çıktı bakalım yarın öğrenicem var mı
derinnguney Acele etmeyin benim adet gününü 2 gün gecikince çıktı, normalde de düZensizdir adetim gecikmeyi önemsememiştim tesadüfen fark ettim. İnşallah güzel haberler alırsın 🤲🏻.
Ozge3507 summer8 benimde öyle kasık ağrım, bel ağrım, göğüs hassasiyetim ve sarı akıntı ama adet belirtileriyle aynı hamilelik belirtileri
Sdt3456 babymoomss canım ben 5 gun kala kaset testten ogrendım cok sılık cıkmıştı daha sonra kan verdım cıktı
Patito__ babymoomss buyuk ihtimal cikr cnm bnm 11. Gunde cikmisti arkdamn 12. Gunde Yani sabah ilk idrrla deneyin ck merktaysaniz