Yaklaşık 1 ay önce smr verdim 1 hafta sonra smr kötü çıktı hpv virüsü tanısı konuldu ve tekrardan sürüntü alınıp hpv gen araştırması için gönderildi hpv 66 pozitif çıktı yüksek riskli tanısı konuldu. Bugün doktoruma gittim 9 haftalık hamileyim doktor beni cerrahpaşa hastanesine gönderdi parça alınıp tekrar araştırma yapılacakmış ve tedavi sürecini cerrahpaşada geçirecekmişim. Bu hastalıgı yaşayıp saglıklı gebelik geçirip doğum yapan varmı aranızda arkadaslar.