Elif0611 bende özele gidiyorum ama şu var doktordan doktora fark edebilir kimsi kordonu görüperkek diyor sonra kız çıkıyor riske gerek yok diyip bekletiyor muhtemelen ☺️ Ama ilk etapta zaten %70 erkek veya kız diyor yani bize öyle demişti bekleyin bişey almayın diye😆