Bende geçen hafta atlattım çok şükür. Bol bol C vitamini aldım, özellikle nar çok iyi geliyor. Doktorumda D vitamini, Decavit, oksapar(kan sulandırıcı) verdi. En korktuğum ateşti 2 gün boyunca hep ateşlendim ama çok şükür bebişim ve ben iyiyiz. izolasyon süreci bittikten sonra test verdim yine pozitif çıktı ama vermemek gerekiyormuş çünkü 20 günde falan negatife dönüyormuş.