Bihteryc zeynonunannesiiii hamileyken ev yapimi yogurt mu yiyorsunuz? Sut pastorize mi yoksa gunluk sutlemi yapiyorsunuz??
benimmdunyamm Bihteryc bana doktor yeme dedi yersen de çok dikkat et dedi 4 taşım kaynatman lazım dedi
Bihteryc benimmdunyamm evet toksoplazmanız negatifse yememeniz lazım. Kaynatmak yetmez aslında. Teşekkürler böyle bir başlık açılınca yenebiliyot mu diye merak ettim..