Arkadaşlar çok kötüyüm. 26 haftalık gebeyim. Duphalac içtim ayriyeten hap verdi doktor onu içtim. Kayısı yedim yetmedi kayısı hoşafı yapıp içtim ama yok çare olmadı çok kötüyüz bebeğim bile rahatsız oldu. Karnım sepsert . Ne yapabilirim nolur yardım edin