NuovaLuna Doktorum Mart 20 dedi ama bebiko artık karnıma sığamıyor 😂 36+2 den selam olsun sizde durumlar nasıl 😂
Hayatelif NuovaLuna 34+5 25 Mart görünüyor benim de 👯♀️ Sancılar başladı 2 gündür onun dışında iyiyiz
Meleklerim34 NuovaLuna 35+2 deyim son adet tarihine göre doğum tarihi 21mart fakat benim cadı durmuyor
Busra2013 NuovaLuna mart 8 37+1 valla dogsun ıstıom suan alt karnımda agrı var bebek sagds sertlesıo mıdede sertlesıo artık zorlanıom
NuovaLuna Meleklerim34 seninde mi kız benimde kız olacak Allah nasip ederse Allah kucağımıza almayı nasip etsin hepimizin 😍
NuovaLuna Busra2013 doğurduktan sonra anlatırsın biraz bilgilendirir bende daha sancı sertlik falan yok acaba öğrenmemek daha mı iyi 😂😂
Alpaslanim Busra2013 canim bende 36+5 im. Yalanci sancilarin basladi mi? Nisan vs gldi mi? Ne fibi sıkıntıların var?
Hayatelif NuovaLuna sanırım yalancı sancı dedikleri ben çok hareketliyim bu zamana kadar hopladım zıpladım şimdi de yatıyorum 😊 Bakalım dayanacam biraz
Meleklerim34 NuovaLuna evet bu sene koz senesi gibi maşaallah 😍🌹 bir kızım daha var iki numarada ablası gibi aceleci maalesef
Busra2013 NuovaLuna benfe sancı ne nasıl olck bılmıom bu agrılarım var bunlar dogumu dogum yaklasmıs ondnmı hıcbır fıkrım yok😂
lllllg NuovaLuna iyi geceler…banada doktorum 21 Mart dediii..sizden bir gun sonra ama ben daha yeni 34 haftalık olucam erken mi gün verdi bana bilmiyorum…iki hafta önde gidiyo bebek dedi…
NuovaLuna lllllg benim tam gününde hatta randevum iptal oldu 15 indeydi 22 sine attı gidince ögrenicez bakalım ne durumda
Busra2013 Alpaslanim yok nişan hıcbısı yok agrılarım var mesela ense boyun sırt bel agrıo bebek sagda mıdedr sertlwsıo agrı oluo nefes kesıo karnıma bıcak saplanuo gaz oluo bazen buyuk tuvalet bunlar neden oluo dogumu yakın anlamadım
NuovaLuna Busra2013 valla bilmek te sıkıntı bilmemekte napıcaz bilmiyorum ama Allah hepimize bı avazda sular seller gibi doğurmayı nasip etsin ❤️