Aylisss Mutlaka doktora gidin. Kanamanın rengi ne olursa olsun. Ben de 5+4 teyim gebelik kisti oluşmuş ve en ufak kanamada hemen gel igne yapalim dedi. Progesteron eksikliği de kanama yapiyor beklemeyin derim.
ameliabarlas Bereeeeen3 gittim çok şükür herşey yolundaymış ama rengi koyulaşırsa ve ağrılı olursa muhakkak gel dedi tekrar 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Bereeeeen3 ameliabarlas cok sevindim canım icini ferah tur Allah çocuklarımızı bize bagışlasın inşallah 🤲🏻♥️