ameliabarlas Kızlar merhaba. 5+6 gebelikteyim. Az önce lavaboya gittiğim de iç çamaşırım da çok az pembe bi lekelenme gördüm. Herhangi bir ağrım vs yok ama internetten araştırınca çok korktum. Böyle bir durum yaşan tecrübesi bilgisi olan var mı acaba çok endişeliyim şuan
Bereeeeen3 ameliabarlas korkma yerleşme kanaması olabilir bana doktorum fitil vermişti acile git bence
Yssps ameliabarlas Dr’um cok aktif kirmizi olmadiktan sonra korkma demisti genelde ama benim de kanamam gelmisti yerlesme kanamasi demislerdi fakaat ikna olamayip dr’uma ulasmistim ve acil serklaja alindim. Hamilelikte hangi renk olursa olsun ne kadar fazla ya da az olursa olsun kanama cok onemli. Bence bir gorunmenizde fayda var hic degilse ne oldugunu bilirsiniz
Alpisinannesii ameliabarlas gebeliğimin ilk başlarında bende de oldu koyu kahverengi kanama sonrasında geçti korkma yerleşme kanaması olabilir
Bereeeeen3 ameliabarlas inşallah değildir canım icini ferah tut stres yapma bebeğe yansımasın , acile git icin rahat etsin gereken ilacları verir doktorun zaten 🤲🏻
Burcukose Benim bildiğim kırmızıya dönmediği sürece tehlike arz etmiyor, fakat uzunca süren ve tekrar eden kanamalarda renk ne olursa olsun doktora danisilirp Doktor kontrolünde bir Protestan tarzında bir şey başlaması gerekebilir
Busraaaa1 ameliabarlas ilk bebeğimde tam 6 haftalıkken kanamam olmuştu ama baya bildiğin kanamaydı adet kanaması gibi kırmızı sadece o kadar yoğun değildi acile gittim düşük tehlikesi var dedi bir doktor meğerse yerleşme kanamasıymış poliklinikte öğrendim kendi doktorumdan bu haftalarda çok normal demişti sen yine acile git fakat korkma Allah’ın izniyle bişey olmaz😊
ameliabarlas Busraaaa1 bir nebze rahatladım inşallah kötü birşey yoktur. Çeşme de ne yazık ki acilde kadın doğumda hiçbir şekilde yardımcı olmuyor yarın sabah ilk işim kadın doğuma gitmek olucak 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ameliabarlas Topcubanu en son 10 şubatta yaptırdım 690 çıkmıştı sonrasında doktor kan vermeme gerek olmadığını söylemişti