Busra-61 Allah saglikla kucağına almayi nasip etsin. Ben 25 aralıkta spinal ile doğurdum. Tek şikayetim üşümekti😀 onun dışında hersey cok guzel gecti. Genel anestezi en son tercih olsun cunku bebegin ağlama sesi yanağına getirilme ani muhteşem birsey🥰🥰