eylulummmm ay canım valla ben çok şükür atlattım o zamanları ama şimdide miğde yanmalarimiz başladı sağlıkla kucagimiza alalım da inşallah ilk günler gelior gözüme şu 3 ay bitsin miğde bulantım geçsin diye ah ah akşama kadar balkonda oturuyordum evin içine bile giremiyordum bide o zamanlar annem korona olmuştu çok zordaydim vallaha folik asit de migdemi çok bulandırıyor du benim inşallah gecicek canım sabret bana gecicek felan doyolardi gecmiyo diye sinirlneiyordum kız her sabah daha iyi uyanmaya başlayınca tamam geçiyor dedim şimdi bide görsen sen beni ağzım boş kalmıyor 😁