Eminebysll Mom545441 Valla hiç bilmiyorum. Gecikmeyi bekliyorum bende Hayırlısıyla iyi haberler alsakkk
yagmurrrra Snglseyma benim 3gün önce yaptım pozitifti bi 2,3 gün sonra yapın bende 6,7 gün önce yaptığımda negatifti
O93M [silindi] reglime 4 gün kala predictor erken gebelik testi alıp kullanmıştım. Kesin sonuç verdi güvenilirliği yüksek bir test. Testi kullanmadan 1 gün önce kahverengi lekelenmem olmuştu.
yagmurrrra Snglseyma ☹️ Ben bu ay arı sütü balı karışımla pozitifi gördüm çok şükür belki sizede işe yarar deneseniz mi acaba arı sütü karışımlı bal sabahları eşiniz ve siz yiceksiniz ben etkisini gördüm ilk ayda
taninmayananne FKHA ayy oğlumda bende 54 ile öğrenmiştim. Bende adetim 4 gün kala erken test yaptım negatif. Yani bugün bat 20 subat . Umudum kırıldı ve üzüldüm . Normal test için erken mıdır daha ?
FKHA taninmayananne ben adet günümde normal test yaptığımda çıkmıştı canım çok silik çizgi sabredebilirisen bekle 2 gün daha garanti
Meleknkkk [silindi] bende senin gibi 6 gün vardı adetime. Erken gebelik testiyle 6 gün önceden öğrendim