Kizlar hiic korkmayin stres yok aslaa!!bu sadece sizin basiniza gelmio boyle dusunun beni iyi dinleyin doktorlar bana 24.haftamda soyledi suyun cok az riskli bi durum susuz kalabilir dediler ben gunlerce agladim cocugumu alcklar suyu artmicak diye stres dahada kotu etti beni sonra bi agirlik verdim doktor elma suyu ic gunluk taze dedi kendin sıkıp ic dedi kati meyve sikacagi aldim gunluk iki hafta boyunca duzenli saatlerde sabah bir bardak havuc suyu aksam bir bardak elma suyu sıkıp ictim duzenli gunluk 3 litre normal suyumu ictim doktora gttim doktor bile inanamadi iki hafta sonra suyum gayet normale dondu suan 36+3 olduk dua ederdim Allahim cok kucul daha 30lu haftalara gelirmiyiz derdim bakin gecti ogunler artik biraktim icmeyi ama bol su tuketmek onemli