NilferAkar Cigdembakar az olduğunu söylemişlerdi fakat ultrasonda öyle görünmüş bugün ayrıntılı ultrason da ölçümü yapıldı normal denildi Ama ilk bakıldığında az görünüyor detaylı ölçümlerde belirlenebiliyor sıvının miktarı denildi
1PrensAnnesi Cigdembakar bende de azalma başladı ama doğuma yakın azalırmış zaten normal yani bende olan 34+2 oldum❣
NilferAkar Cigdembakar suyun miktarını sayı olarak belirtmedi direk doktoruma rapor etti normal dedi sadece
AysuDereli dalin benimde su oranı fazlaymis. Fazla olduğu icin ayrı bı tedavi uyguladiniz mi birde kaç haftalıkken fazla olduğunu ogrendiniz 31+5im bende su oranı fazla erken doğum ihtimali var dedi doktor
Cigdembakar Eda-raif bi antibiyotk verdi bana yapck bişy yok beklicez dedi ama çok korkuyorm ya oğlum çok küçük daha
Eda-raif Cigdembakar dua et hicbisey olmaz ben 31 haftalığm bana da öyle dedi doktorum hatta başı da aşağıda ama dua ediyorum ve şuan bi sıkinti yok stres yaparsan daha çok etkilenir canım bol su iç
Cigdembakar Eda-raif sizib kaçıncı haftada ortaya çıktıki ben 5gün önce öğrendm inşallh düzelir elimden geleni yapuyorm ama bakalm kısmet
Eda-raif Cigdembakar allahın izniyle düzelir hiç merak etmeyin zaten doktorunuz daha sıkı takip istemiştir bi sorun olursa müdahale ederler 😊
Eda-raif Ben ilk özel doktorda öğrendim durumu ertesi gün bebeğin hareketini hissetmedim devlet hastanesi acile gittim pazar günü olduğu için orda hemen ultrsonla baktilar ve serum bağladılar bende böyle oldu canım
Cigdembakar Eda-raif bende özele gidyorum sürekli bebeğşn hareketlerini hissediyorm ama karnımda sertleşme oluyo ondan korkuyorm