Clementinee Busra-61 canım şimdi cıkıyorum hastaneye 8 30 gibi doğum Allah yardımcımız olsun sağlıkla alalım miniklerimizi 🤍
Busra-61 Clementinee benimde 8.30 Allah yar ve yardımcımız olsun tek nefeste su gibi bir doğum olsun inşaallah rabbim utandırmasın
Busra-61 Clementinee benimde iyi geçti epidüral sauesinde ayakta duruyoruz valla bi gaz çıkarması kaldı oda bir kaç kere yürüdüm ama henüz çıkmadı
Clementinee Busra-61 Canım idrarını yaptıktan sonra hemen kalkma biraz otur çıkıyor 😅 bende yeni çıkardım hemşire söyledi biraz otur tuvalette diye işe yarıyor
Busra-61 Clementinee valla mı daha yeni gittim bi daha gitmeye orda oturayım biraz o zaman işe yarar inşaallah ☺️Çok sağol
Clementinee omerim32 Baş ağrım bel ağrım hiç olmadı canım gerçekten için rahat olsun. O kadar kolay ki .. Ne iğne ne sonda hissetmedim… çıkarkende hissetmedim .. iğne sadece çok minnak birşey acıyor aşı veya kalçadan iğne daha çok acıtıyor öyle düşün .. 🤍🤍😇
Busra2013 Clementinee oy masallah kac kg dogdu kuveze gırmedı demı allah analı bablı buyutsun ınsallah 😍
Zelissalb Clementinee canım sutun geldi mi hemen hayırlı olsun bu arada darısı bizlere artık benimde haftaya cuma
Clementinee Zelissalb Canım İnşallah darısı sağlıkla sizlere evet sütüm hemen geldi bol bol emzirmeye çalışın 😇🤍
Clementinee omerim32 İnşallah senin için hayırlı olan kararı verirsin sağlıkla alırsın bebeğini Kucağına😇
Cokistersengelerbence Clementinee gözün aydın Allah analı babalı, sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah. Darısı başıma 🥰🤲🏽