zeynepbali Ebru_3804 benimde 5.ci cocuk demeye utaniyordum yalnız degilmisim 33hafta 5 günlük oldum sezeryan olucam hayirlisi olsun insallah
Ebru_3804 zeynepbali niye utanıcakmışız canım herkesin kararı biz çok çocuk seviyoruz demekki😃 bakabilyosan gerisi boş yavrularınla mutlu bi ömür geçir İnşallah rabbim hepsine sağlık versin İnşallah onları bize bağışlasın🤲🏻🤗
Ryhnylmz mavi_8 ayniyiz 2.gebeligim 🙈33+6 haftalik bende de halsizlik cok ya eskisi gibi degil istahim canim bi sey istemiyo artik 39 da aliyolar sezeryana bakalim nasil olcak hayirlisiyla
mavi_8 Ryhnylmz ne güzel günü belli en azından. Ben de her an olabilirim tedirginliği var işte.. Stres oluyorum. İştahsızlık çok yoğun ya stresten ya da normal bu haftalarda bilemedim 🤷♀️
Ryhnylmz mavi_8 rahim buyudu ya mide sıkısıyo almiyo hazmedemiyo ondan bence kuzum illa stres de var onun etkisi de vardir bencuyku uyyamiyorum zaten
AyseMehmett Ebru_3804 yaa rahmim kalp şeklinde bi de zaten dar iyice sıkıştı galiba çocuum 🙁🙁 içimi rahatlattınız sabahtan beri dürtüp duruyorum eskisi gibi kımıldasın diye