mavi_8 Arkadaşlar 32.haftanın başından beri aşırı halsizlik ve iştahsızlık başladı. 33+6 dayım. Hâlâ aynı. Siz de durumlar nasıl? 2. Doğumum olacak
tugbaacng mavi_8 mide yanması ve mide ekşimesi var. Ağzımın hiç tadı yok. Geceleri çok zor yatmaya başladım karnım taş gibi oluyor. Midem o kadar sıkıstı ki bazen cıkarıyorum 🥲
nergiii mavi_8 benim de 32.haftam karnım yumruk yumruk toplanıyo sırt bel ağrısı uyuyamamak nefes darlığı… çabucak geçsin istiyorum günler nisan başı doğum daha çok var
mavi_8 tugbaacng geceleri yatamıyorum ben de malesef. Yanlarım çürüdü tabiri caizse. Mide arada yanıyor ama iştahsızşık çok
Ebru_3804 AyseMehmett korkma bebek doğuma hazırlanıyor yeri dar bende 33 +5oldum karnım sürekli taş gibi bu arada 6. Sdoğumum tecrübeli sayılırım 😉
mavi_8 Ebru_3804 hay maşallah 🧿 2.doğum kolay mıydı? Hatırlıyor musunuz? Benim ilki normal ama yine de korkuyorum hiç doğum yapmamışım gibi
AyseMehmett Ebru_3804 yaa rahmim kalp şeklinde bi de zaten dar iyice sıkıştı galiba çocuum 🙁🙁 içimi rahatlattınız sabahtan beri dürtüp duruyorum eskisi gibi kımıldasın diye
Ebru_3804 mavi_8 tabiki biraz zorluğu oluyor normal olarak ama benim ilk 3 normal diğer 2si sezeryan buda sezerya tabi ama sondaki güzellik muhteşem benim bu son iki çocuklarım korunduğum halde oldu nasip işte yoksa 4 te son vermiştim 🤗😃
zeynepbali Ebru_3804 benimde 5.ci cocuk demeye utaniyordum yalnız degilmisim 33hafta 5 günlük oldum sezeryan olucam hayirlisi olsun insallah