wisesmom Merhaba, hamilelikte pilates ya da yoga yapan var mı? Nasıl etkilerini gördünüz? Ne kadarlıkken başlayıp ne zamana kadar yaptınız? Ben de başlamayı düşünüyorum da bu hafta, sizlerden gerçek yorumlar almak hepimize daha faydalı diye düşündüm.
ruya92 wisesmom beenn ✌️ yoga eğitmeniyim zaten vall doktordan izin alarak hamile olduğumu öğrendiğim günden beri yapıyorum şuan 22 haftalık hamileyim ama hiç hamile gibi değilim sanki 😂 ağrım sızım yok fazla kilo almadım ki ilk başlarda kusmam falanda olmadı ona rağmen almadım yoga ve pilatesin şöyle bir faydası var Doğumu kolaylaştırır ve doğum sonrası hızlı toparlanmayı sağlar tabiki doktorunuza danışarak bir uzmanlar beraber yoga yada pilates yapabilirsiniz ama tek başınıza yapmayın lütfen bazı kritik noktalar var çünkü sevgiler 🌺😇
edibudu wisesmom ben pilates hocayim gecmisim Oldugu icin pilatesi hic birakmadim ama riskimde yoktu. Ama siz hamile oldugunuz icin yapacaksaniz eger 4. Ayda baslamanizi tavsiye ederim. Ancak doktorunuza danisin bir riskiniz varsa asla yapilmamamli. Son olarak hamile pilatesi ayri biseydir genelde esneme rahatlama uzerine bir calisma yapilir. Karin bolgesi calistirilmaz. Bunlar konusunda bilgi vermek istedim ve lutfen hamile pilatesi bilen bir hocayla birebir ders alin .
wisesmom ruya92 siz kazana düşmüşsünüz :) çok güzel valla maşallah. Bebegimvebennnnn 18 hafta olduk. Doktor da yapabilirsin bir bakalım olumsuz bir durum olursa bırakırsın dedi içime kurt düştü nasıl mesela olumsuz durum:) o yüzden buradaki hamişlerden deneyimlerini duymak iyi olur dedim.
Eslem_1 ruya92 benim de hiç Ağrım sızım yok hiç kusmadım da yediğime içtiğime dikkat ediyorum aslında ama biraz aldım 65 kiloyum 20. Haftamdayım 🥺 yürüyüş yapıyorum ama bana mısın demiyor
guzelbebegimmmmm ruya92 merhabalar size bi sorum olacak. Bim’e pilates topu gelmişti almıştım 65cm yazıyordu. Şişirdik güzelce. Ama üzerine oturunca içine gömülüyorum resmen. Çok kilo da almadım 4 kilo falandır aldığım. 36. Haftamdayım. Hareketleri yapamıyorum bacaklarım karnım rahat etmiyor topla. Nesi yanlış acaba? 167 boy, 82 kgyum
ruya92 wisesmom eğer eğitmen biriyle çalışırsanız olumsuz bir durum olmaz inanın bizim ülkemizde hamilelik hastalık gibi görülüyor o yasak bu yasak yurtdışında inanın neler yapıyor anneler siz güvenilir bir eğitmen bulun zaten hareketler hep sizi ve bebişi rahatlatmaya yönelik oluyor yorucu olmuyor aksine vücut çok rahatlıyor ama dediğim gibi bu noktada işin ehlini bulmanız gerekiyor 😇🌺
ruya92 Eslem_1 yemekle kilo almadıysanız canınızı hiç sıkmayın benim arkadaşım 32 kilo aldı az yemesine rağmen ama doğumdan 3 ay sonra normal kilosuna döndü herkesin bünyesi çok farklı siz yürüyüşe devam edin çok faydasını görüceksiniz🌺😇
ruya92 guzelbebegimmmmm merhaba pilates topları markaya göre kalitesi çok farkediyor özellikle gebelikte üzerinde rahat edebileceğiniz bir pilates topu tercih edin içine çok gömülüyorsanız topu maksimumda şişirip öyle deneyin tabi güvenli bir şekilde eğer yine sıkıntı oluyorsa marka bir pilates topu tercih edin ✌️❤️
wisesmom Bugün ilk pilates dersime girdim. Güzel hafif geçti, hareketsizlikten hamlamışım onu farkettim. Bakalım ilerleyen günlerde nasıl olacak.
ruya92 Ozgeliz hafta hafta yapılan güvenli hareketleri yaptığınız ve bir uzmanla çalıştığınız sürece böyle birşey başınıza gelmez mesela şöyle örnek vereyim squat hareketini ilk 30 hafta çok fazla aşağı inmeyecek şekilde yaptırıyoruz ki bebek erkenden doğum kanalına girmesin 36dan sonra tam squat yapabiliyorsunuz bu gibi ince noktalara dikkat edildiği sürece bir sorun olmaz 😇
ruya92 Ozgeliz doktorunuz izin verdiyse tabiki başlayabilirsiniz ama altını çiziyorum hamile yogası ya da hamile pilatesi üzerine uzman bir hocayla çalışın 🙏💜
Mommyy1 ruya92 Merhaba🌸 benim de skolyozum var doktorum 3. Aydan sonra pilatesi önerdi.. İki salon arasında kaldım birinde hamile pilatesini mat ile yaptırıyor diğer salonda aletli pilates var, gebelikte hangisi daha uygun olur sizce? ☺️
ruya92 Mommyy1 aslında ikiside olur ama aletli pilateste daha rahat edersiniz ama hoca çok önemli hamile pilatesinde ve skolyoz olan öğrencilerle kim daha tecrübeli ise onu tercih edin derim 🙏😇💜