Gokcemcelik Esraustaoglu bas asagi duruyorsa vajina agrisi yapabiliyor . Yada makat gelişli oluyor ayak kısmı oraya gelebiliyor gene agri yapıyor . Yormayın kendinizi . Bol bol sol tarafınıza uzanın ☺️
Esraustaoglu Gokcemcelik evet baş aşşağı duruyor doktorum normal doğumla uyumlu başı başka yapıyor demişti bende ayakları sanmıştım geçen hafta gitmiştim ama insan yine de endişeleniyor peki hareketleri nasıl olmalı yeri daraldıkça harametlernde azalma oluyor mu ben hareketlerine her gün bakıyorum yani artık paranoyak gibi oldum oynamadığı zaman hemen çikolata yiyorum hep gereksiz kalori aldım panikledigm için 😭
Esraustaoglu SedaHira19 ah teşekkür ederim gecen hafta gittim doktora normal doğum pozisyonunda dediydi inşallah yine öyledir inşallah bende sağlıcakla kucağıma alırım sağlıkla büyütün inş vajinal ağrılarınız oluyormuydu 😏
SedaHira19 Esraustaoglu normal doğumdan sonra sadece tedirgin oluyordum oda psikolojik sanırım. Çünkü mecburen bana kesi atmışlardı tuvalete gittiğim zaman onun dikişleri patlarmi korkusu vardı o yüzden rahat olamadım ama bisey olmuyormuş. Vajinal hiç bir ağrı yaşamadım canım. Hatta doğum yaptım tek başıma kaldım hastanede. Refakatçi istemedim. Yani o kadar rahat oldum. Ama tabiki bünye meselesi kuzum
Gokcemcelik Esraustaoglu bebek hareketleride tamamiyle cocukla alakalı bence ilk kızım çok tekme atardı bu kızım sürekli geziyor gibi balık gibi yüzüyor . 32den sonra hareketleri daha net oluyor . Ben sizin gibiyken cok is yaptığımda uzun süre hareket hissetmiyordum sanırım bebekte yoruluyordu ama şimdi ayakta bile hissediyorum hareketlerini 35 haftadayım
Mevaninannesiii Esraustaoglu vajina değil de kasık ağrım çok fazla canım sağa sola dönerken işkence çekiyorum kasığım çıtlıyor 🙄 çok canımı acıtıyor bu durum
Esraustaoglu Mevaninannesiii geçmiş olsun anım bebeğinizin cinsiyeti nedir birde bu haftalarda kasık ağrıları oluyormus ben happy Mom makalelerinde okudum olabiliyormuş hiç endişelenme bende bebek hareketlerine çok takıyorum 1 saat hareket etmesin panik atağa dönüyorum senin hareketler nasıl
Mevaninannesiii Esraustaoglu çok geç bir şekilde kız olduğunu öğrendik ama burdaki postlarda doğum anında bile değiştiğini okuyunca korkuyorum🙈😂 çok hareketli değil bebeğim genelde toplanıp duruyor
Ayse_35 Ben hep sol tarafa yatıyorum, sol da toplanıyor, bazen de sağ da olduğu oluyor. Korkulacak bir şey değil normal 😇👍
Esraustaoglu Mevaninannesiii anladım yaaa bende herşeyi aldım bazen görüyorum postlarda kaçıncı haftada öğrendiniz acaba 🙈
Esraustaoglu SedaHira19 ay inşallah banada nasip olur canım benim normal doğum çok isterim kaçıncı haftada normal doğum yaptınız bir de çok zor mu anlatıldığı kadar sağlıcakla büyütün inşallah 🤲🙏❤️
SedaHira19 Esraustaoglu Amin canım benim inşallah 🥰🥰 bana suni sancı verdiler sadece o biraz zordu ama doğum kolay oldu tabi bir sürü insanın hayır duasida etki etti o yüzden diyorum doğumum kolay oldu bence. Ve doğum zamanına kadar sürekli hareketliydim hiç durmadim. 40. Haftada doğum yaptım canım kilosu 3450 olarak kolay doğdu. Rabbım bütün hamilelere kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 😇🥰
Bendiyebiri Esraustaoglu 34 haftamdayım sağ sol farketmiyor artık karnım taş gibi oluyor bende çok endişelendim ama herkes normal diyor ama benim bütün gün bu şekilde oluyor iş yapmak istiyorum karnım sert olduğu için bu beni çok rahatsız ediyor 😕