Esraustaoglu canım toplanma normal fakat sıklığı ve süresi onemli . Çok sık oluyorsa sancı hissetmesen bile açılmayı tetiklebiliyor . Takip etmeni oneririm . Ona göre doktorunla görüşmelisin. İlk gebeliğimde çok sertleşmeden dolayı hastanede yatmıştım 33. Haftada . 1 cm açıklık olmustu ve sancim çıkıyordu . Korkutmak icin söylemiyorum sadece tedbirini al derim ❤️