Morprenses baby22_ e ama yemeklerde(et,tavuk) de ayran içmeyin süt içmeyin kalsiyumla protein beraber tüketilince emilimi azaltıyor diyo beslenme uzmanları özellikle kahvaltıda süt önerilmiyormuş biz kahvaltıda ne içekkk🤣
baby22_ Morprenses valla beslenme uzmanlarıyla çok işim yok. Ama endokrin hastası olarak söyleyeyim; balık hariç tavuk kırmızı et her öğünümün yanına yıllardır ya ayran ya da yoğurt veriyor doktorum. Diyetisyen değil doktor. Endokrinoloji ve metabolizma hastalıkları profesörü. Her şeyi jararında yapmak en güzeli 🙂
Gozde0010 Medine3868 valla blmiyrmki kuzum kanda pihtilasmami ne yapiormus belli bi sure sonra oyle dediler bnde odur budur yeniyrm valla
Morprenses baby22_ zaten eğer öyle olsa hepimiz ayranla yoğurtla büyüdük demirsiz kalmamız lazım bilmiyorum ya her gün yeni bir şey çıkıyor şaştık kaldık 😁
Elifgoktug1 Serpiiilllo portakal suyu pek onerilmiyor suyu tuketilince yüksek oranda şeker içeriyor demisti doktor bana onun yerine posasiyla tükenmekte fayda var demişti meyve olarak