Gny18 ben de başta düşünmüyordum ama doktorum önerdiği için bebeği riske atmamak adına yaptırdım sonuçta ameliyata gireceğiz ekibe yüzde yüz güvenemedim doktorun yanındaki sağlık çalışanları hata yapmış olsa bebeğe enfeksiyon vs bulaşsa bu vebali almak istemedim açıkçası bebeğe de bıçak değecek göbek bağı kesilecek sonuçta 🤗 ama doktorunuz ne diyor bazı doktorlar önermiyor ama onlar nasıl sorumluluk alıp da önermiyorlar ben anlayabilmiş değilim🤔