Kızlar 35+3 haftalığım önceden maltofer kullanıyodum. En son kan tahlili verdigimde doktor ferro sanol yazmıs içiyorum ama mahvetti beni. Ağzımın hiç tadı yok, hep aç gibiyim ama ne yersem yiyim sanki ağzımda hep aynı tat kalıyor. Ben bu ilaçtan olduğunu düşünüyorum. Kullananlardan fikir bekliyorum bu süreç düzelir mi 1 hafta oldu ben başlayalı ama gerçekten mutsuz olmaya başladım artık🤦🏻♀️