Vallahi tek ben yasiyorum sandim erkenden bunlari ama yasayanlar varmis. 6+3 gunluk hamileyim ama oyle bir gaz agrim olamaz. Zaten normaldede gazimi cikartan biri degilim. Gecen aksam resmen karnim sistikce sisti evde bi oyana bi bu yana dolanmaktan canim ciktida bir turlu gaz cikmadi. Ben de ilk defa bugun gidicem doktora bakalim bana ne diycek bir ilac vericek mi ?