12+1 Şişkinlik ve kabızlık beni mahvetti. Günlerdir tuvalete gitmiyorum kabızlıktan. Hiç birşeyde işe yaramıyor. Gece uykumdan uyanıyorum gazdan. Gerçekten perişan oldum. Kuru kayısı, armut,kuru erik ilk fayda etti ama şimdi nafile işe yarayan başka ne var?