Busra2013 sabaha kadar uyumadım desem yeridir başım çok ağrıdı nedense hiç baş ağrısı nedir bilmem normalde. Hafif hafif de sancılarım oldu. Bakalım gideceğim bi saate doktor ne diyecek haber veririm. Sanmam doğum olacağını doğuma dair bir belirti yok ya da ben gözümde çok büyütüyorum ondan hiç doğum sanmıyorum