Arkadaşlar merhaba 1 saat önce nişanım geldi yani o olduğuna eminim. kasılmam sancım falan yok sadece kasıklarıma ara ara kramp giriyor. Suyum zaten gelmedi henüz. Eşimi bekliyorum kontrole gideceğiz ağrım olmadığı için doktorum panik yapma kontrol ederiz dedi ama doğum yakın mı sizce. Nişandan hemen sonra başlar mı yani ?