Benimde geçen hafta çarşamba ve cuma lekelenmem oldu ama beta artışım iyiydi o yüzden yerleşme olduğunu düşündüm endişelenmedim. Muhtemelen sizinde öyledir. Belirtilere gelirsek bir gün full belirti yaşıyorum ertesi gün hiç bişeyim olmuyo. Henüz çok erken içinizi ferah tutun umarız sağlıkla kucağımıza alırız🤲🏻