Betibella hamilelik hormonun yani beta değerin yükseldikçe bebek için rahminde yatak oluşuyor yani rahim duvarı kalınlaşıyor gülüm bu haftalarda daha bebeğin dışarıdan o rahim duvarının içine girmesi yerleşip orda durması gerekiyor onun içinde büyüyor çünkü o kanamalar kırmızı kahverengi lekeler bebek o duvarı delip içeri girmesiyle oluşuyor progestan kullanıyorsan devam et doktorum 2 ye çıkartmıştı benim yerleşmem öyle oldu rahmin biraz fazla kalınlaşmıştı daha önce doğum yapmadığım için o yüzden biraz zor girmiş içeri ama çok şükür iyiz 🤲🏻