Deletedmom7373700 ben 1 yıl önce yaptirmiştım 2100 tl ye acıbadem hastanesinde anestezili. Tüp bebek ile hamileyim ben zaten rahim filmindede sorun çıkmamıştı. Eğer hafif bir tıkanıklik varsa rahim filmi ile gonderilen sıvı sayesinde o açıliyor o nedenle hamilelik ihtimali artiyor.