Ben İstanbul’da devlet Hastanesi’nde yaptırdım çok korkutuldum çok ağladım ama öyle olmadı mutlaka c kollu spoki makinesi olan yerde yaptırın hiç bir ağrı sızı yok ben anestesiz yaptırdım ve hiç hissetmedim tüplerim açıktı zaten çok kolay geçti inşallah sizlerinde öyle olur 😊